OPŠTI USLOVI POSLOVANJA TR MEDIAPRO / PR.SNEZANA JOVIC
Cena proizvoda
Cena proizvoda na sajtu je izražena u dinarima sa obračunatim pdv-om bez troškova dostave.
Cene isporuke pošiljki
Dostava je besplatna za sve porudžbine čija je vrednost viša od 12.000,00 dinara(sa ukljucenim PDV-om).
Za naručenu robu čija je vrednost ispod 12.000,00 dinara (sa ukljucenim PDV-om), cena prenosa pošiljki se naplaćuje prema cenovniku kurirske službe na dan slanja pošiljke.
Načini plaćanja
Plaćanje se vrši pouzećem prilikom preuzimanja robe koju ste prethodno poručili putem naše online prodavnice. Plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti kuriskoj službi koja Vam donosi pošiljku. Ukoliko je vrednost poručene robe manja od 12.000,00 din kuriru plaćate iznos računa u kom su obračunati i troškove dostave otkupne pošiljke.
Rok isporuke
TR MEDIAPRO / PR.SNEZANA JOVIC preko kurirskih službi vrši isporuku proizvoda na teritoriji Republike Srbije. Za sve narudžbine primljene do 13h od ponedeljka do petka, okvirni rok isporuke je 2-6 radna dana dana za celu teritoriju Republike Srbije. U slučaju da je narudžbina izvršena preko vikenda (subotom i nedeljom), dostava se vrši kao i za narudžbine primljene u ponedeljak – dakle sledećeg radnog dana. Isporuke se ne vrše subotom i nedeljom
Pravo na odustanak
Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga za odustanaka i bez snošenja drugih troškova osim troškova poštarine prilikom povraćaja robe.
U slučaju odustanka od ugovora potrebno je da kupac obrazac o odustanku od ugovora odštampa, popuni, potpiše i dostavi prodavcu na adresu TR MEDIAPRO / PR.SNEZANA JOVIC, ulica Vojvode Vuka 13, Niš, Republika Srbija ili ga može poslati na email mediapro.nis@gmail.com nakon čega će dobiti potvrdu o prijemu obrasca.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, odnosno rukovanjem koje ne odgovara prirodi, karakteristikama i funkcionalnosti određene robe. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje uplaćenog iznosa i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Uplaćeni iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
U slučaju da je kupac koji je odustao od ugovora uplatio punu kupoprodajnu cenu, prodavac će mu vratiti uplaćeni novac u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Obaveštenja potrošaču
Ukoliko na samom paketu postoje vidljiva oštećenja nemojte da preuzmete paket. U tom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate telefonom na broj 065/547-547-0 ili da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu mediapro.nis@gmail.com i da navedete razlog zbog kojeg ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Reklamacija
TR MEDIAPRO / PR.SNEZANA JOVIC odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma kupovine.
Reklamaciju možete izvršiti na jedan od sledećih načina:
1.Telefonom na broj: 065/547-547-0 radnim danima od 8h do 16h
2. Slanjem elektronskom pošte na našu elektronsku (e-mail)adresu: mediapro.nis@gmail.com
U izjavi o reklamaciji kupac je dužan da navede pored svojih ličnih podataka, datum kupovine, vrstu i količinu kupljene robe za koju ulaže reklamaciju, opis nesaobraznosti koji roba sadrži kao i zahtev kupca u pogledu otklanjanja nesaobraznosti.
U periodu od 6 meseci od kupovine uređaja imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Kupac ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu. Ukoliko je reklamacija opravdana prodavac će rešiti u roku od 15 dana.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
U slučaju da kontrolni servis Prodavca utvrdi da je proizvod koji je poslat na popravku po reklamaciji ispravan, biće naplaćen pregled proizvoda po važećem cenovniku servisa, kao i svi transportni troškovi koje je snosio Prodavac. Proizvod će se isporučiti na adresu Potrošaša tek nakon što Potrošac uplati na tekući račun Prodavca sve nastale troškove.
U slučaju da se radi o kompletnom računaru kupljenom kod Prodavca, on se obavezuje da utvrdi i otkloni sve nepravilnosti u radu računara. U slučaju kupovine samo određenih komponenata za sastavljanje računara kod Prodavca, kao i u slučaju kada računar nije sastavilo ovlašćeno lice Prodavca, Prodavac je dužan samo da proveri ispravnost komponenata kupljenih kod Prodavca. Kompatibilnost komponenata nije predmet saobraznosti ukoliko sve komponente u računaru nisu kupljene kod Prodavca.
Prodavac se obavezuje da će svaki proizvod koji je predat na servis, a čija reklamacija nije rešena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Potrošač ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Potrošaču će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.
Potrošač je dužan da popravljeni proizvod preuzme najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da može preuzeti proizvod sa servisa. Nakon isteka tog perioda Prodavac ne preuzima više nikakvu odgovornost za dati proizvod.
Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo usled nepravilne montaže, usled nepravilnog održavanja, usled neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona ili usled strujnog udara ili udara groma, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom Potrošača, usled neovlašćenog popravljanja proizvoda od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od Prodavca ili proizvođača, ukoliko je proizvod vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.